Personal > Quiénes Somos > Comunicados de Prensa > Best Western Rewards Elegido Entre los 3 Primeros por JD Power

Best Western Rewards Elegido Entre los 3 Primeros Por JD Power

Best Western Rewards Se Sitúa Entre los 3 Primeros Según JD Power

PHOENIX (April 8, 2015) – Best Western International, Inc.’s guest loyalty program, Best Western Rewards®, has been recognized as one of the top 3 hotel loyalty programs according to the J.D. Power 2015 Hotel Loyalty/Rewards Program Satisfaction Report℠ released today.

“Today’s top three ranking demonstrates the long, impactful journey we have taken to listen to our customers and design a loyalty program that works for them. We’re honored to have been named an industry leading program by J.D. Power,” said Dorothy Dowling, senior vice president of marketing and sales for Best Western International.

Best Western Rewards has emerged as one of the powerhouses among hotel loyalty programs in recent years. In addition to today’s top three ranking by J.D. Power, Best Western Rewards was also recently recognized by U.S. News & World Report as one of the top three hotel loyalty programs. Offering the lowest redemption thresholds for awards, the Best Western Rewards program has continued to be one of the industry’s most generous rewards programs for more than 25 years.

Best Western Rewards is one of the few truly international hotel rewards programs. Points never expire and can be earned and redeemed at any of the brand’s 4,000-plus hotels worldwide with no blackout dates. Best Western Rewards members can also take advantage of several generous promotions offered throughout the year.

Along with free hotel nights, members can redeem points for dining, shopping and entertainment gift cards, gas cards, airline/partner rewards and more. Best Western’s award winning Status Match… No Catch® program will match members’ elite status in any other hotel loyalty program free of charge, making it that much easier for frequent travelers to cash in on the program’s wide range of benefits.

For detailed information please visit www.bestwesternrewards.com

ACERCA DE BEST WESTERN INTERNATIONAL, INC.

Best Western International, Inc., con sede en Phoenix, Arizona, es un hotel gestionado de forma privada con una red global de más de 4000* hoteles en más de 100* países y territorios de todo el mundo. Best Western Hotel ofrece seis productos hoteleros que se adaptan a las necesidades de los promotores y huéspedes de cada mercado: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Premiere®, Best Western Plus Executive ResidencySM, VîbsSM y BW Premier CollectionSM. Best Western celebra actualmente sus 69 años dedicados al sector de la hostelería y ofrece a sus hoteleros asistencia global operativa, de ventas y marketing, así como la capacidad de realizar reservas en línea y mediante móvil. Más de 22 millones de viajeros son miembros del galardonado programa de fidelización de la marca Best Western Rewards®, uno de los pocos programas en los que los miembros obtienen puntos que nunca caducan y pueden canjearlos en cualquier hotel Best Western de todo el mundo. Los acuerdos de la marca con AAA/CAA, la liga menor de béisbol y Harley-Davidson® ofrecen a los viajeros interesantes maneras de interactuar con la marca. Best Western continúa batiendo récords y recibiendo galardones, incluido el premio a la mejor cadena de Business Travel News para Best Western y Best Western Plus, tres premios de oro consecutivos Compuware Best of the Web y seis premios como Socio Hotelero del año otorgados por la AAA/CAA. El 40 % de los hoteles de la cadena Best Western de todo el mundo han recibido el reconocimiento con los Certificados de Excelencia de TripAdvisor por su nivel de satisfacción de los huéspedes.

Para obtener más información o para hacer una reserva, visite www.bestwestern.com.

*Las cifras son aproximadas y pueden variar.